Porozmawiaj z nami

Jak zdobyć pierwszy tysiąc subskrybentów?

Zdobycie pierwszego tysiąca subskrybentów zarówno na blogu, stronie firmowej czy też fun page jest bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju Twojej firmy. Dlaczego akurat tysiąca i dlaczego warto postawić sobie taki cel? Pozyskanie tysiąca subskrybentów to dla Ciebie nie tylko doskonała motywacja, ale także sposób żebyś utwierdził się w przekonaniu,...
Więcej...

Pingwin 3.0

Już jest wprowadzony Pingwin 3.0, który dopadnie pozycjonerów. Z piątku na sobotę 18 października można było zauważyć pierwsze zawirowania w wyszukiwarce Google. Właśnie tej nocy zaktualizowano algorytm Pingwin, który w głównej mierze zajmuje się analizą linków wewnętrznych i zewnętrznych prowadzących do strony. Cały weekend można było zaobserwować chaos w wyszukiwarce....
Więcej...

Webinar: Skuteczny wzrost sprzedaży

Już 28 października o godz. 12.00 (wtorek) zapraszamy Cię do udziału w bezpłatnym webinarze „Skuteczny wzrost sprzedaży”. Powiemy Ci dlaczego niektóre firmy mają problem ze sprzedażą? Co ją zabija? Zaprezentujemy Ci kilka technik pozwalających zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie, m. in. odpowiednia edukacja klienta, skupienie na potrzebach klientów, model C-Z-K....
Więcej...

O czym trzeba pamiętać projektując sklep internetowy

Zaprojektowanie wyjątkowego oraz efektywnego sklepu internetowego jest procesem bardzo czasochłonnym. Dlatego przygotowaliśmy skrótowy poradnik o tym, co jest niezbędne, aby Twój sklep działał prawidłowo i przyciągał nowych klientów. Oto 10 najważniejszych rzeczy jakie musisz przemyśleć przed zaprojektowaniem sklepu online. 1. Określ swoje cele: Musisz jasno sprecyzować swoje cele przed rozpoczęciem...
Więcej...

Licencje na zdjęcia do marketingu internetowego

Jak już pewnie zauważyłeś dość ciężko jest znaleźć w Internecie darmowe zdjęcia wysokiej jakości. Aby nie dać się nabrać na “fałszywie darmowe” zdjęcia, należy zapoznać się z kilkoma aspektami prawnymi dotyczącymi licencji. Wskazówką mogą być licencje CC, których znajomość gwarantuje, że nie skorzystasz w błędny sposób z udostępnianych w sieci...
Więcej...

Buzz marketing w email marketingu

Buzz marketing to nic innego jak marketing szeptany. Polega o na tym aby jak największa liczba osób mówiła o Twojej firmie i marce. Często buzz marketing utożsamiany jest z marketingiem wirusowym, jednak w dobie dynamicznie zmieniającego się świata reklamy przechodzi on transformację z przekazów ustnych do działalności w Internecie. W...
Więcej...

Email marketing zbuduje Twój autorytet!

Jesteś przedsiębiorcą posiadającym specjalistyczną wiedzę? Chcesz pomóc swoim klientom w rozwiązywaniu ich problemów? W tym artykule podzielimy się z Tobą tym w jaki sposób możesz wykorzystać email do zaprezentowania swojej firmy jako eksperta w danej branży. Jedną kluczowych kwestii jest wzbudzenie zaufania wśród klientów. To właśnie zaufanie jest głównym bodźcem...
Więcej...

Nowa funkcja Facebooka

Niedawno Facebook wprowadził możliwość targetowania kampanii reklamowych do użytkowników znajdujących się w  określonym promieniu od lokalizacji firmy. Jak na razie ta opcja jest dostępna jedynie w USA, ale dzięki jej możliwościom w niedługim czasie będzie powszechnie dostępna. O skuteczności reklamy w mediach społecznościowych decyduje między innymi fakt czy została przekazana...
Więcej...

Jak pozyskiwać klientów w Internecie?

Obecnie wszyscy jesteśmy połączeni ogromną siecią, w której każdy może znaleźć potrzebne informacje oraz skontaktować się z bliskimi. Czym to jest dla przedsiębiorcy? Niewyczerpywalnym złożem klientów! Pierwszą myślą jaka nasuwa Ci się odnośnie wykorzystania Internetu w Twojej firmie jest zapewne strona internetowa. Ale czy tylko to? Obecnie coraz więcej firm...
Więcej...

Webinar jako sposób na budowanie wiarygodności

Zastanawiasz się, co zrobić, aby wzrosła Twoja sprzedaż? Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim wiarygodność. Przedstawiaj swoim słuchaczom, najlepsze informacje z danej dziedziny. Zbuduj pozycję eksperta i zyskaj wiarygodność. Dzięki wzbudzeniu zaufania u potencjalnych klientów zwiększysz sprzedaż swoich towarów bądź usług. Jak to zrobić? Poniżej przedstawimy kilka pomysłów na to,...
Więcej...