Porozmawiaj z nami

Czy moderator podczas webinaru jest potrzebny?

Oczywiście, że tak. Zwłaszcza w dużych webinarach oraz w tych, które prowadzone są przez ekspertów z danej dziedziny niekoniecznie znających się na obsłudze oprogramowania. Przedstawiamy jakie kompetencje i zadania leżą po stronie takiego moderatora. Kompetencje: -obsługa webinarów -komunikatywność -znajomość oprogramowania -posiadanie dobrej emisji głosu -opanowanie -radzenie sobie ze stresem Zadania:...
Więcej...

Ile powinien trwać webinar?

Podczas zapisów na nasze webinary najczęściej pada pytanie o to jak długo będzie on trwał. Słowem wstępu należy wyjaśnić jak jest różnica pomiędzy warsztatem online a wbinarem. Celem warsztatu online jest przekazanie wiedzy, a później jej sprawdzenie. Natomiast webinar skupia się tylko na przekazaniu wiedzy. Webinary najczęściej trwają ok. 60 min...
Więcej...

Polityka zwrotów w sklepie internetowym

Możliwość zwrotu zakupionego towaru zwiększa wiarygodność Twojej firmy oraz wzbudza zaufanie wśród klientów. Przejrzysta i jasna polityka zwrotów umożliwi skrócenie czasu przeznaczonego na zwrot pieniędzy, co przyczyni się do optymalizacji kosztów Twojej firmy. Poniżej przedstawimy Ci na co powinieneś zwrócić uwagę planując politykę zwrotów. Od czego należy zacząć? Przede wszystkim...
Więcej...

Śniadanie networkingowe

Dzisiejszy wpis będzie miał charakter troszeczkę mniej merytoryczny. Zdamy Wam świeżą relację z dzisiejszego spotkania biznesowego. Nasza firma uczestniczyła w „Śniadaniu networkingowym Software Camp”. Spotkanie miało na celu oficjalne powitanie lokatorów inkubatora, a także wzajemne zapoznanie się, zintegrowanie i umożliwienie współpracy firm usytuowanych w biurowcu Software Camp. Spotkanie rozpoczęła Pani...
Więcej...

Czym jest Pinterest?

Pinterest jest platformą społecznościową, która z dnia na dzień staje się coraz bardziej popularna wśród internautów. Codziennie ma ok. 135 mln wejść i przyciąga więcej użytkowników niż Google + i YouTube. Pod względem witryn firmowych jedynie Facebook może poszczycić się większą klikalnością niż Pinterest. Chcąc zachęcić firmy do korzystania z...
Więcej...

Content marketing w biznesie

Content marketing jest to marketing treści, który polega na pozyskiwaniu klientów dzięki publikowaniu przydatnych treści dla ściśle określonej grupy odbiorców. Bazuje on na budowaniu długotrwałej relacji z odbiorcą, w której  kontakt jest obustronny. Firma Content Marketing Institute udostępniła ciekawy raport dotyczący paradoksalnie content marketingu. Poniżej prezentujemy kilka najważniejszych informacji z tego...
Więcej...

Blog w działalności e-commerce

Ostatnie trendy panujące na rynku pokazały, że jedną ze skuteczniejszych metod marketingowych firm internetowych jest prowadzenie bloga. Dzięki nim firmowe treści rozpowszechniane są dużej grupie odbiorców, przez co podnoszą świadomość marki. Celem bloga nie jest bezpośrednia sprzedaż produktów, dlatego też odbierany jest przez klientów bardziej pozytywnie niż tradycyjne formy reklamy....
Więcej...

Jak udoskonalić wewnętrzną wyszukiwarkę?

Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego wiesz już, że optymalizacja Twojej strony pod wyszukiwarkę Google jest kluczowym elementem zwiększenia liczby wizyt na stronie. Jednak nie zawsze wzrost odwiedzin przekłada się na wzrost sprzedaży. Większość kupujących wchodząca na stronę główną w pierwszej kolejności kieruje się do wyszukiwarki wewnętrznej. Klienci nie szukają produktów...
Więcej...

Google News – co to takiego?

Google News jest dość nową usługą zaproponowaną przez Google. Jej zadaniem jest gromadzenie najświeższych wiadomości pochodzących z zaufanych portali informacyjnych. Informacje można  zobaczyć w zakładce Wiadomości w wyszukiwarce lub na www.news.google.com. Niektóre z wyników Google News pojawiają się w wynikach wyszukiwarki, dlatego też pojawianie się w wiadomościach jest świetnym sposobem...
Więcej...

Jak zadowolić klienta?

Można zapomnieć o latach PRLu, w których to klient  zadowolony był z czegokolwiek, co zaserwował mu sprzedawca. Te czasy odeszły bezpowrotnie do lamusa, a klienci z dnia na dzień stali się coraz bardziej wymagający. Jak twierdzi Bain & Company pozyskanie nowego klienta jest 6-7 razy droższe niż utrzymanie relacji z już istniejącym....
Więcej...