Porozmawiaj z nami

Cechy idealnej stopki w mailingu

Wiele osób wysyłających maile całkowicie zapomina podpisać się w wiadomości. Umieszczenie nazwy firmy w polu nadawcy nie wystarczy. Stopka w mailingu jest wizytówką twojej firmy i musi być odpowiednio sformułowana. Z niniejszego artykułu dowiesz się wszystkiego, o tym czym powinna charakteryzować się stopka. Na początek chcielibyśmy przytoczyć Ci jakie mogą być rodzaje stopek...
Więcej...

Czego unikać w budowaniu zaplecza do SEO?

We wcześniejszym artykule Google buduje zoo! Czym jest panda, pingwin i koliber? opisaliśmy wprowadzone przez Google algorytmy pozycjonowania stron. Nowe algorytmy wyłapują wszystkie występki pozycjonerów. Google stosuje bardzo restrykcyjne wytyczne dotyczące możliwości pozycjonowania stron. Strony linkowane z małego i słabego zaplecza spadają radykalnie w wynikach wyszukiwania. Należy zwrócić uwagę, że...
Więcej...

Email marketing w sklepie internetowym

W raz z upływem czasu klienci coraz częściej szukają informacji o produktach jak i samych produktów w sieci. Nie od dzisiaj wiadomo, że sposoby reklamy w sprzedaży bezpośredniej różnią się od tych występujących w wirtualnym świecie. Różnią się one przede wszystkim modelem biznesowym oraz sposobem kontaktu z klientami, natomiast elementem...
Więcej...

Google buduje zoo! Czym jest panda, pingwin i koliber?

Dla niewtajemniczonych osób panda, pingwin i koliber będą przesympatycznymi zwierzątkami, natomiast dla pozycjonerów nocnym koszmarem. Pewnie zastanawiacie się dlaczego. Otóż Panda, Pingwin i Koliber są to nazwy algorytmów Google. Wpłynęły one na działania wyszukiwarki Google czego efektem była zmiana pozycji wielu stron w wynikach organicznych. Na początku przypomnijmy sobie czym...
Więcej...

Jak zwiększyć sprzedaż przez Internet – 10 darmowych porad.

Jak powszechnie wiadomo handel elektroniczny posiada przewagę nad tradycyjnymi placówkami handlowymi. Do jego licznych zalet należy zaliczyć przede wszystkim redukcję kosztów, szybką aktualizację oferty produktowej, nieograniczone możliwości pozyskiwania klientów spoza rynku lokalnego oraz zwiększenie efektywności dzięki całodobowej dostępności oferty. Poniżej przedstawiamy 10 darmowych sposobów rozwinięcia sprzedaży e-commerce, które przyczynią się...
Więcej...

Co trzeba wiedzieć, aby założyć sklep internetowy?

Mówi się, że jak nie spróbujesz to nie zrozumiesz o co chodzi. Chcesz otworzyć sklep internetowy, masz już stronę www i ofertę produktową – myślisz, że to już wszystko? Nic bardziej mylnego! Przedstawiamy Ci listę rzeczy, na które powinieneś zwrócić uwagę przed uruchomieniem strony e-commerce. 1) Poznaj swoją konkurencję Rozpoczynając...
Więcej...

6 filarów marketingu internetowego, czyli w jaki sposób stworzyć skutecznie sprzedającą i konwertującą stronę www.

Na podstawie 3 letnich doświadczeń z pracy z naszymi klientami oraz wymiany informacji pomiędzy nami, opracowałem model 6 filarów marketingu internetowego, które sprawiają, że firmy z większą łatwością zdobywają nowych klientów. Po analizie tych 6 filarów dowiesz się jak sprawić, aby Twoja strona www generowała większą ilość telefonów i zapytań...
Więcej...

Czego potrzebuje nowy przedsiębiorca na starcie?

Też kiedyś zaczynaliśmy działalność Początki nie były jednak łatwe. Wiązały się one często z niedopilnowanymi rzeczami, nieuregulowanymi kwestiami formalno-prawnymi i błędnie podejmowanymi decyzjami, które na starcie były mocno kosztowne, albo inaczej mówiąc ponoszone niepotrzebnie nawet nie duże koszty były bolesne. Właśnie dlatego postanowiliśmy z naszym zespołem przygotować kilka informacyjnych artykułów,...
Więcej...