Porozmawiaj z nami

System do e-mail marketingu GetResponse

Przyszedł czas na szybką analizę GetResponse – czyli kolejny wielokrotny autoresponder w praktyce. Kiedy wejdziemy na strone GetResponse to mamy piękną multimedialną witrynę, która aż kusi, żeby skorzystać z tego systemu. Warto jednak przeanalizować co jest nam potrzebne i dopiero na tej podstawie dokonać wyboru. GetResponse ma bez wątpienia wiele...
Więcej...

Systemy do e-mail marketingu – Implebot i Freebot

W moim teście czas na przedstawienie chyba najbardziej archaicznego autorespondera na rynku. Nie wiem, czy był to pierwszy w Polsce wielokrotny autoresponder, ale wiem natomiast, że wygląda jak z poprzedniej epoki:) Ok. Myślę, że wygląd nie jest tutaj najważniejszy, choć na pewno dla wielu osób jest bardzo istotny. Freebot i...
Więcej...

Czym jest wielokrotny autoresponder?

Wielokrotny autoresponder to system informatyczny pozwalający na automatyczną, masową komunikację e-mailową z subskrybentami, inaczej mówiąc potencjalnymi klientami. Tak mniej więcej można byłoby określić jego definicję. Z punktu widzenia informatyki jest to dość skomplikowany system, natomiast z punktu widzenia użytkownika, większość dostępnych na rynku wielokrotnych autoresponderów jest bardzo łatwa w obsłudze...
Więcej...

POZYCJONOWANIE STRON WWW (SEO) VS. ADWORDS

Pozycjonowanie stron www, określane też jako SEO (optymalizacja pod silnik wyszukiwarki) oraz reklama w Google Adwords w ogólnym rozumieniu sprowadzają się do tego samego -zaspokojenia intencji Internauty, który szuka danego produktu, usługi, wiedzy itp. za pośrednictwem wyszukiwarki (w tym przypadku Google). Pomimo, że zarówno Adwords jak i SEO bazują na słowach, frazach kluczowych i...
Więcej...

Marketing usług kosmetycznych

Liczba salonów kosmetycznych i SPA rośnie jak grzyby po deszczu. W każdym mieście jest kilka większych centrum urody i bardzo wiele mniejszych gabinetów kosmetycznych. Jak więc Ty, jako właściciel/właścicielka takiego salonu możesz radzić sobie z konkurencją? Postanowiłem przyjrzeć się bliżej marketingowi w salonach kosmetycznych i sprawdzić lojalność klientek względem „swojej”...
Więcej...

Google Adwords – zdobywamy ruch

Google Adwords, to doskonała alternatywa dla reklamy stron, które nie pojawiają się w wynikach naturalnych wyszukiwarki. Co powinieneś wiedzieć o Adwords? Szybkość i precyzja Większość internautów zaczyna od poszukiwań interesujących go rzeczy w wyszukiwarce Google. Niestety, nie każda firma pozycjonuje swoje strony, a bez tego nasza strona na popularne frazy...
Więcej...

SEO i pozycjonowanie stron www – zdobywamy ruch

Pozycjonowanie stron pod wyszukiwarkę Google, to bez wątpienia najlepsze i najbardziej wartościowe źródło ruchu. Wyszukiwarka Google przyzwyczaiła internautów, że prezentowane wyniki są bardzo dobrze dopasowane do tematów, których szukamy. Mało tego, jej użytkownicy w znacznie większym stopniu ufają wynikom „naturalnym” niż linkom sponsorowanym z Adwords. Klikalność wyników To co widzisz...
Więcej...

Największy problem większości e-biznesów – ruch

Im więcej pracuję z moimi klientami, tym częściej obserwuję 2 zasadnicze problemy, które dotyczą większości firm próbujących zdobywać klientów poprzez Internet. Dlaczego piszę „próbujących”, a nie „zdobywających”? Ponieważ te dwie zasadnicze kwestie kategorycznie dyskwalifikują użycie słowa „zdobywających”. Podstawowe problemy większości e-biznesów to: brak ruchu strach przed zainwestowaniem w jego zdobycie....
Więcej...

Co ludzie robią na Facebook, YouTube i ogólnie w mediach społecznościowych?

Internauci spędzają średnio 45 min. dziennie na facebooku. YouTube jest drugą wyszukiwarką na świecie. Zanim skupisz się na działaniach w marketingu społecznościowym powinieneś wiedzieć co kieruje ludźmi spędzającymi czas w mediach społecznościowych. Dokonałem pewnej analizy na temat tego co ludzie robią i szukają w popularnych społecznościówkach. Skupiłem się w tej...
Więcej...

Facebook, media społecznościowe i zdobywanie nowych klientów

Przez wielu „specjalistów” od marketingu internetowe facebook uznawany jest za złoty gral Internetu. Czy faktycznie tak jest? Czy faktycznie każda firma powinna mieć stronę na facebooku i angażować się w reklamę płatną? Czy media społecznościowe są doskonały rozwiązaniem dla wszystkich firm? Skoro poruszam ten temat, to jak się pewnie domyślasz,...
Więcej...