Porozmawiaj z nami

Nowa funkcja Facebooka

Niedawno Facebook wprowadził możliwość targetowania kampanii reklamowych do użytkowników znajdujących się w  określonym promieniu od lokalizacji firmy. Jak na razie ta opcja jest dostępna jedynie w USA, ale dzięki jej możliwościom w niedługim czasie będzie powszechnie dostępna.

O skuteczności reklamy w mediach społecznościowych decyduje między innymi fakt czy została przekazana odbiorcom w zrozumiały sposób i czy została skierowana do właściwej grupy odbiorców. Przeznaczając nawet duży budżet na reklamę nie otrzymasz satysfakcjonujących efektów jeżeli odbiorca nie jest zainteresowany Twoim produktem czy usługą. Na pierwszy rzut oka targetowanie może wydawać się dość skomplikowane, chociaż wcale takie nie jest.

facebook-target

Jak określić grupę docelową?

Facebook oferuje szablon reklamowy pozwalający na dokładne określenie parametrów grupy docelowej. Można określić między innymi parametry geograficzne, demograficzne, zainteresowania, miejsce pracy, wykształcenie oraz język.

82991

Teraz kilka słów o reklamie wyświetlanej na obszarze o określonym promieniu. Ten rodzaj reklamy pozwoli Ci na skierowanie reklamy nie do całego miasta a do osób znajdujących się np. kilka kilometrów od Twojej firmy. Ten rodzaj reklamy pozwoli na ograniczenie budżetu kampanii i skierowanie informacji wyłącznie do osób znajdujących się w okolicy Twojej firmy. Największe korzyści z reklamy na obszarze o określonym promieniu mogą czerpać firmy kierujące ofertę do lokalnej społeczności, może to być np. kwiaciarnia, piekarnia, krawiec albo szewc.

Napisane przez

Bądź pierwszą osobą, która rozpocznie dyskusję.

Dołącz do dyskusji, buduj swój wizerunek ekspercki
i zyskaj mocny link pozycjonerski.


Zasady komentowania:
1. Linki w komentarzach mają usunięty parametr "nofollow" = dostajesz mocny link pozycjonerski do swojej strony,
2. Autor komentarza = słowo kluczowe => usunięcie komentarza,
3. Maksymalnie 1 link wychodzący ze słowa kluczowego w treści komentarza,
4. Możesz używać następujących tagów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
5. Komentuj, dyskutuj, baw się i rozszerzaj wiedzę:-)