Porozmawiaj z nami

Jak zdobyć pierwszy tysiąc subskrybentów?

Zdobycie pierwszego tysiąca subskrybentów zarówno na blogu, stronie firmowej czy też fun page jest bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju Twojej firmy. Dlaczego akurat tysiąca i dlaczego warto postawić sobie taki cel?

Pozyskanie tysiąca subskrybentów to dla Ciebie nie tylko doskonała motywacja, ale także sposób żebyś utwierdził się w przekonaniu, że zmierzasz w dobrym kierunku. Uzyskanie 1000 subskrybentów to jest ten moment, kiedy prowadzona przez Ciebie strona czy fun page zaczyna zyskiwać renomę. Początki mogą być trudne, ale w miarę upływu czasu będziesz mógł odpocząć i obserwować, jak efekt kuli śnieżnej działa w Twojej firmie. Jeżeli wyczerpałeś się już z pomysłów to poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych porad.

sign-e-mail

Określ grupę odbiorców: Aby pozyskać tysiąc subskrybentów, należy w pierwszej kolejności określić, jakich czytelników chcemy pozyskać. Najlepiej rozpocząć od określenia miejsc w sieci, które odwiedzają określeni użytkownicy. Wybierz  5-7 blogów/stron/fun pagów, których mogą być czytelnikami i przeanalizuj ich komentarze. Przeanalizuj o co proszą, o czym piszą i co ich interesuje.

Wygląd bloga/strony/fun page: To właśnie wygląd mówi czytelnikowi, czego może się spodziewać oraz jakiego typu informacje oferuje użytkownikom. Zastosuj profesjonalny szablon, który będzie współgrał z Twoją marką. Zdecyduj czy będzie on poważny czy też lekki i humorystyczny. Kolejną ważną rzeczą jest odpowiedni tytuł bloga/fun page, który dokładnie powinien odzwierciedlać tematykę wpisów lub chociaż symbolicznie do niej nawiązywać.

Stwórz ciekawą ofertę: Kolejnym krokiem jest przyciągnięcie użytkowników dzięki rozdawaniu gratisów bądź promocyjnej oferty po zapisaniu się na listę mailingową. Miej na uwadze, że Twoim celem jest stworzenie bazy mailingowej z jakościowymi rekordami, czyli osobami, które docelowo staną się Twoimi klientami.

Napisane przez

5 komentarzy

  1. Marta pisze:

    Przydatny wpis. Mam nadzieję, że po tym jak przeczytałam no i przede wszystkim zastosowałam się do tych rad, to będzie mi o wiele łatwiej zdobywać subskrybentów. Dzięki, że dzielisz się z czytelnikami takimi cennymi, złotymi wręcz radami. Z pewnością będe tu teraz o więle częściej i o wiele chętniej zaglądała. Szkoda tylko, że od dłuższego czasu nie było już nowego wpisu…

  2. Tomasz pisze:

    Zgadzam się, że gratisy czy akcje promocyjne bardzo przyciągają klientów. Niemniej jednak zdarza się, że są to klienci jednorazowi, tacy, których skierował banner gdzieś na stronie.
    Stworzenie takiej bazy subskrybentów to zadanie nie łatwe, ale suma summarum, jeśli już ją posiadać będziemy – dla naszej firmy jest to sama korzyść.

  3. Krzysztof pisze:

    Witam
    W Internecie ostatnimi czasy jest bardzo trudno uzyskać odbiorców. Oprócz dużej konkurencji wiele osób korzysta z portali społecznościowych,które też odgrywają w tym dużą rolę. Bardzo fajny poradnik myślę, że wielu ludziom pomoże on odnaleźć drogę do sukcesu.Pozdrawiam

  4. Kamil pisze:

    Bardzo ciekawy post. Mam nadzieję, że teraz będzie mi o wiele łatwiej zbudować jakiekolwiek grono odbiorców. Przyznam się, że internetowy sukces marzy mi się nie od dzisiaj i zrobię wszystko aby to osiągnąć. Wiem, że internet to narzędzie które można wykorzystać do wielu pozytywnych rzeczy. Pozdrawiam

  5. Konrad pisze:

    Ja powiem szczerze zawsze, kiedy przystępowałem do jakiegoś internetowego biznesu zawsze wówczas miałem ogromne kłopoty ze zbudowaniem listy adresowej składającej się z bardzo dużej ilości subskrybentów. Jednak po tym wpisie myślę, że z czasem uda mi się taką listę skutecznie zbudować.

Dołącz do dyskusji, buduj swój wizerunek ekspercki
i zyskaj mocny link pozycjonerski.


Zasady komentowania:
1. Linki w komentarzach mają usunięty parametr "nofollow" = dostajesz mocny link pozycjonerski do swojej strony,
2. Autor komentarza = słowo kluczowe => usunięcie komentarza,
3. Maksymalnie 1 link wychodzący ze słowa kluczowego w treści komentarza,
4. Możesz używać następujących tagów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
5. Komentuj, dyskutuj, baw się i rozszerzaj wiedzę:-)